marți, 15 decembrie 2009

o simpla opinie politica




Am votat .
 Am stat ore intregi la cozile pulii si. mi-am bagat stampila in chenarul unui partid , respectiv al unuia dintre candidatii la prea mult ravnitul fotoliu de la palatul de pe dealul Cotroceni.





Mai intai am votat cu Antonescu(turul I), apoi cu Geoana(turul II) si spun asta nu ca i-ar pasa cuiva insa vreau sa cred despre mine ca am o parere valabila si nu imi e teama sa o impartasesc.
Cu totii avem prieteni care, intrebandu-i cu cine voteaza...  dansii ne raspund: "secret"; si atunci vin eu si zic. pai dar cum vine asta ? cum de poate fi secreta o opinie ca asta...ca doar nu imi spui codul PIN de la cardul ala mereu gol ci imi spui ce presedinte preferi si eventual si de ce il preferi.
Plus ca indiferenta (in cazul nostru fata de cel care ne va reprezenta) e mai "scumpa" decat a te duce la vot avand in minte un candidat si motivatia necesara. 

Asadar, Antonescu , istoric de profesie era cel mai potrivit din toti basinosii astia din punctul meu de vedere; Desi are dublul varstei mele si  mizeriile astea din politica ma intereseaza de putin timp, nu-mi aduc aminte sa fi facut ceva pana acum, ceva concret , ca si politician ...un proiect de lege util dus pana la capat ,o lege propusa , ceva...orice.
Dar poate ca nu m-am interesat eu suficient despre reusitele marca Antonescu.
 Insa are experienta politica de aproape 20 ani, a stat departe de combinatii , nu s-a bagat in cacaturi , este diplomat si are acel gram de Don Quijote cerut pentru situatia noastra.Pare sincer, serios si dispus sa se implice in administrarea tarii cu adevarat..
L-am stampilat in cabina de vot cu gandul ca ...tre sa ajung repede la toaleta, ciocolata mancata nu-mi priise prea bine si zic eu ca am ales cu intelepciunea unui tanar preocupat de viitorul acestei tari  nenorocite.


Permitandu-mi o nota de exagerare, se pare ca sarmalele si carnatii PNL au fost in numar mai mic decat au impartit adversarii lor.
 La aceasta imparteala s-au adaugat milioane de indivizi de cetatenie romana cu diverse interese sau diverse "opinii" ce au votat altfel decat cu Antonescu.


Ghinion Antonescule, cam asta fuse cu turul I, veni si turul II...o sarcina mult mai grea pentru mine si pt multi(insa prea putini) din alegatorii romani...cu care dintre tocilarul indrumat si labilul complexat sa ma multumesc ca presedinte? raspuns: niciunul nu imi place, ii urasc pe amandoi...doi ipocriti, ce vor sa ajunga la putere ca partidele si in special buzunarele lor si ale familiilor sa fie pline si  sa-si realimenteze conturile din paradisurile fiscale.


Insa ultimii 5 ani mi-au displacut total, facand abstractie de cateva blocuri de locuinte ale unor intreprinzatori si faimosii 40 km de autostrada, nu s-a construit nimic(dar stai ca s-a construit ceva si anume ...multe mall-uri, caca-m-as in ele), infractructura noastra este pe avarie deja.o sa revin eu mai tarziu asupra ideii de infrastructura.
Dimpotriva, s-a distrus. Criza? Ce criza domle? 
Pe cale de consecinta, am hotarat sa votez contra actualului regim cu asa zisi comunisti. Romani nefericii, comunismul nu mai exista de 20 ani, asta e o baliverna inghitita de multi dintre voi. chiar daca in tara asta, nu prea a existat democratie caci adevarat filosofa Louis Brandeis- "putem avea fie democratie in aceasta tara, fie putem avea mari bogatii concentrate in mainile a putini, dar nu le putem avea pe ambele". 
Un alt truism este si ce spunea odata demult  W. Churchill-" democratia este un sistem politic prost;insa cel mai bun dintre cele pe care omenirea le-a inventat pana acum"


Ceva urat mirositor a luat nastere acum 5 ani si e pe cale sa mai tina inca 5: regimul basescian, o perioada de profunde framantari si certuri coroborate cu prea multe combinatiicombinatii, unele scoase la iveala, care ne-au facut parca mai rau ca niciodata.
La impotrivirea actualului viitor regim s-a adaugat sustinerea mea pentru o majoritate parlamentara imperios necesara pentru o liniste ceruta unei  utile si pasnice guvernari. alde PDL sunt singuri acum si scandalurile se vor intensifica din punctul meu de vedere..poate chiar niste alegeri anticipate peste un an de acum prevad eu chiar fara sa folosesc manuscrisele lui Nostradamus.

Dar gata, ce a fost a fost...ca s-a furat, ca s-au batut copii , ca fosti psdisti se razbuna fata de seful lor...am uitat tot.
Nu mai vreau sa aud scandaluri, certuri, nu mai avem timp de ele.
Eu unul vreau sa-mi vad de ale mele, sa fiu cat mai bun in ce fac, sa fiu util celor din jurul meu si asa recomand si pulimii din juru-mi ca apoi cand sa ceara sa aiba pe ce sa se bazeze.


In concluzie, stimati lingai hoti guvernanti, puneti mana si faceti ceea ce trebuie sa faceti fir-ati ai dracu sa fiti voi, rupeti-va coatele sau o sa va rupa fundul concetatenii vostrii. scoateti Romania din mizeria asta tot mai adanc infipta in cele doua decenii trecute de la executia ultimului dictator.
Altfel, nu va vad bine; cazul Berlusconi trebuie sa fie un motiv de ingrijorare pentru voi , mai ales ca ai nostrii romani pot fi tare violenti atat verbal cat si mai ales fizic indiferent daca dau de necazuri sau nu. 
W.Churchill- succesul inseamna a fi in stare sa mergi din esec in esec fara sa iti pierzi din entuziasm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu