joi, 26 noiembrie 2009

my little place in space

Da! am obtinut locul meu propriu în lumea virtuală, un imens spatiu care poate că în curând va deveni neîncăpător pentru oameni precum a devenit lumea reală de pe această planetă.

Mă trece un sentiment de multumire că în sfârsit mi-am încropit un loc unde îmi pot aseza gândurile la loc sigur... că mă pot exprima liber fără să mă gândesc măcar la autocenzură, la normele imperative ale legilor ce interzic anumit stil de comportare si manifestare...să pot să îmi bag pula în cine vreau si când vreau.

Acum îmi pot salva într-un loc ,doar aparent sigur, ideile si teoriile ca după ceva timp să le revăd si astfel să mă contrazic mai sigur căci frumos nota Stendhal- de ce as avea oare si astăzi aceeasi părere pe care am avut-o acum sase săptămâni? În felul acesta, opinia mea ar fi un tiran pentru mine.

De acum, pot ajunge în casele străinilor printr-o metodă mai comodă decât cea mai rapidă cale de a călători si astfel să contribui la apropierea oamenilor sau mai degrabă la... răcirea relatiilor dintre indivizi, căci am început să preferăm un videochat în dauna unei întâlnire face-to-face, un smiley în dauna unei îmbrătisări reale, un oftat în receptorul telefonului în dauna unui sărut real.

Uzez de această tehnologie, care a fost creată având printre scopuri, câștigarea de timp, când din contră ne fură timp si nu ne mai lasă sa ne trăim viețile făcând ca timpul să treacă mult mai repede, nelăsând prea multe amintiri in urmă.

Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu